blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

Min Alla Hjärtans Dag

Publicerad 2014-02-15 14:41:00 i Allmänt,


Min fantastiska sambo skämde bort mig hela dagen igår. Fick ett otroligt vackert halsband, blommor, bio och en riktigt god middag bestående av plankstek =). Jag känner mig riktigt lyckligt lottad som har en sån underbar sambo.
Detta har inte så mycket med en blomsterblogg att göra, men jag har iaf en blomsterbukett att visa uppe till höger i bilden ;) Hoppas ni haft det minst lika bra som jag under alla hjärtans dag kära bloggläsare och bloggskrivare. Ha en fortsatt trevlig helg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela