blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

Nya häcken

Publicerad 2013-10-06 22:01:00 i Allmänt,

Nu är den nya häcken planterad =) Vill inte hålla på med något ogräs mer som det blev med förra häcken, så nu har vi lagt markduk som ska stoppa ogräset från att komma upp.
Sedan täckte vi över med täckbark så det blir trevligare att titta på samt lite extra skydd för växterna och mot ogräset =) Men framförallt är dessa häckplantor planterade rakt ;)
Häcken är Svartaronia. Ska ta en bättre bild på häcken samt på Kejsarolvonet vi satt idag. Detta är taget med mobilen i lite skymning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela