blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

Omplantering igen

Publicerad 2014-03-09 17:55:00 i Allmänt,

Nu är de dags att plantera om lite av växterna. Vet inte hur jag ska få plats med allt iår. Här nedan ser ni mina pelargoner som vuxit sig rätt så stora. Det är dags att plantera om dem nu så de inte lägger sig.
Här nere syns mina solhattar och petunior
Här nedan är mina tomater som växer så snabbt att man knappt hinner med.
Här syns mina tagetes, basilikor, penséer och krasse.
Mina gurkor behöver snart sättas i ett fönster då de verkligen dragit iväg på höjden.
Mina sticklingar jag köpte för några veckor sedan har också vuxit.
Här nedan syns mina omplanterade pelargoner och petunior.
Ha en fortsatt trevlig söndag mina vänner =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela