blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

Dra mig ända in i krokus

Publicerad 2014-03-11 00:13:34 i Allmänt,

Idag fick jag se att krokusarna börjar titta fram i rabatterna och runt äppel- och päronträden. I mars? Var tvungen att kika på bilder från förra våren, och där tittade den första krokusen fram den 17/4. Så vår en månad för tidigt. Hoppas inte det blir för kallt nu bara så alla vårblommor fryser sönder.
Här kommer lite bilder från dagens foton. Dock taget med mobilen.



Som om det inte vore nog så har mina violer börjat titta fram i rabatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela