blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

Lilla snigel

Publicerad 2014-07-19 21:39:59 i Allmänt,

Eller rättare sagt stora stygga snigel, akta dig! Nu har dom hittat hit till min trädgård också. Plockade dessa två idag. Men jag har ett hemligt vapen, igelkottar :) De uppskattar iaf mitt fågelbad och dricker gärna vatten där. Gissa om jag blev glad när jag förstod att det inte var läckage i det som gjorde att vattennivån sjönk :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela