blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

Fynd första dagen år 2014

Publicerad 2014-01-01 14:31:00 i Allmänt,

Var iväg till affären och handlade. Skulle kolla efter en almanacka och kom över en som var som gjord för mig ;) Lyckades också hitta på en utförsäljningskorg med lökar. Fick bli dessa:God fortsättning på året alla härliga bloggläsare :)

Kommentarer

Postat av: mig

Publicerad 2014-01-03 20:06:16

Vackert ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela