blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

En underbar present :)

Publicerad 2014-01-04 18:56:00 i Allmänt,

Idag fick jag en helt underbar present av min sambo :) Har länge gått och funderat om jag skulle kosta på en riktigt bra sekatör. Idag fick jag det bästa man kan ha i sekatör väg. En som har tre-stegs funktion. Med denna kan man säga att man pumpar igenom tillexempel en gren istället för att pressa sig igenom. Nu är jag redo för trädgårdsarbete 2014 ;) Jag har världens bästa sambo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela