blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

Första September

Publicerad 2013-09-01 18:00:00 i Allmänt,

Idag kan man säga att det är första dagen på hösten, även om det är något som jag vill ska dröja. I ren protest gick jag ut och rensade rabatterna och klippte gräsmattan. Tänkte för mig själv, "jag vill inte att sommaren ska ta slut, jag vill inte att sommaren tar slut". Men vad ska man göra, inte direkt så man kan stoppa tiden. Man får se fram emot hösten nu och hoppas det blir fina höstdagar istället. Vet att så snart färgerna på träden kommer så tycker jag inte de är så farligt ändå. Tog lite bilder på trädgården så som den ser ut idag. Nedan följer ett litet bildregn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela