blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

Gott Nytt År kära bloggläsare och bloggskrivare :D

Publicerad 2013-12-31 17:06:00 i Allmänt,

Gott Nytt År! Hoppas erat 2013 har givit er mycket att minnas. Här nedan följer ett bildregn av mitt 2013 =)
Min första rabatts blomning under året:
 
 Min andra rabatts blomning under året:
Efter bytet av rosenrabatt blev den såhär:
 
Min tredje rabatt som vi gjorde i år:
Detta här nedan är från idag. Känns lite lustigt med nyår utan snö och +4 grader ute.
 
Fjärde "rabatten":
 
 
Framsidans förvandling:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela