blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

Självskötsel

Publicerad 2013-08-12 20:45:06 i Allmänt,

Den här veckan är det våran självskötselvecka. Det innebär att vi ska klippa gräset och sköta blommorna här på gården. Det är en mellanstor gräsplätt i mitten av hyresrätterna som vi klipper. Där har vi även en grillplats med hängpelargoner som ska vattnas. Idag tyckte jag de behövde rensas ur lite vissna blommor, detta blev resultatet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela