blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

Fortsättning på Lilla Italien

Publicerad 2013-06-05 23:28:00 i Allmänt, Blommor, Trädgård,

Nu är den upphöjda bädden klar för rosorna och persikoträdet, dock blir vårat hus ommålat snart så vi får lov att vänta med alla utplanteringar nära huset.
Spillvirke som blev över från ett annat projekt gjorde jag denna upphöjda bädd av. Tänkte för mig själv "vad hade en designer gjort i detta läge?" och sen kom det till mig, jag sätter på hjul på den med broms :D På så sätt kan jag flytta den under tak när det blir för regniga veckor. Har satt Lavendel och Kalifornisk fetblad i den =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela