blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

2013-08-04

Publicerad 2013-08-04 18:23:00 i Allmänt,

Vi köpte en spaljé idag till klematisen. Får se hur snabbt den växer =)
Köpte amerikanska blåbär i fredags. Satt dem idag i rhododendronjord. Får se om man lyckas med dessa.
Till vänster har jag satt gula hallon och till höger björnbär, dessa är också satt i rhododendronjord.
klätterrosen sätter knopp. Blir kul att se när den slår ut.
Rabatten.
Nu har vi götslat gräsmattan också. Får se hur resultatet blir
Lite bilder på baksidan.
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-08-06 21:01:43

Vad fint det blir!!
Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela