blomstertid.blogg.se

Mitt intresse för blommor har alltid funnits med mig genom min mor, men det var först för några år sedan intresset blev större. Här kommer jag dela mina framgångar och motgångar. Det är min väg från amatör till förhoppningsvis proffs på de blommor jag själv valt att inrikta mig på ;) Hoppas ni får nöje av att följa mina inlägg. Mvh Therese

I torsdags :)

Publicerad 2014-03-08 10:18:20 i Allmänt,

I torsdags tog jag i med min mor till blomsterlandet där dom hade Snittblomskväll för sina medlemmar. Som vanligt glömmer jag ta bilder under processen, men jag har iaf någon bild på det färdiga resultatet.



Så nu kan jag och mamma binda buketter ;) Jag lär väl inte ha några rabatter med blommor i år, utan det lär nog klippas blommor där för bukettbindning ;) Jag ska ta och köpa hem blommor längre fram och visa hur jag fick lära mig att göra på denna medlemskväll. Ha en fortsatt trevlig helg. Förlåt att det dröjer länge nu mellan blogginläggen. Men snart är det vår och då kommer det bli mer att skriva om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela